paralotnisko.jpg

Statystyki

Wizyt dzisiaj: 6
Wizyt wczoraj: 40
Wszystkich: 269560
Wschód SłońcaSupremum SłońcaZachód Słońca
06:3512:3818:43
Czasy obliczone dla miejscowości Nowa Sarzyna (czas letni)

Live Tracking

Impuls Paramotor - napędy PPG ze Stalowej Woli
Redaktor: Marek Samojeden   
31.10.2011.

Od pewnego czasu mamy producenta napędów paralotniowych PPG tuż za miedzą - w Stalowej Woli. Pierwszym modelem napędu jest Impuls Orange zbudowany na bazie włoskiego silnika JPX, posiadający kosz z podwójną obręcza (składany na 2 lub 4 części) i uprząż Dudka z wyporami.

Napęd PPG ze Stalowej Woli -  Impuls Orange na bazie silnika JPX M25y Black Devil

        Od pewnego czasu mamy producenta napędów paralotniowych PPG tuż za miedzą - w Stalowej Woli. Pierwszym modelem napędu jest Impuls Orange zbudowany na bazie włoskiego silnika JPX, posiadający kosz z podwójną obręcza (składany na 2 lub 4 części) i uprząż Dudka z wyporami. Kompozytowe śmigło do wyboru: Helix lub Rusłan.
  • Kilka fotek z napędem (studio i plenerek)

1.
Impuls-Paramotor-Orange-naped-paralotniowy-PPG-foto2.jpg
2.
Impuls-Paramotor-Orange-naped-paralotniowy-PPG-foto3.jpg
3.
Impuls-Paramotor-Orange-naped-paralotniowy-PPG-foto6.jpg
4.
Impuls-Paramotor-Orange-naped-paralotniowy-PPG-foto7.jpg
5.
Impuls-Paramotor-Orange-naped-paralotniowy-PPG-studio1.jpg
6.
Impuls-Paramotor-Orange-naped-paralotniowy-PPG-studio2.jpg
7.
Impuls-Paramotor-Orange-naped-paralotniowy-PPG-studio3.jpg
8.
Impuls-Paramotor-Orange-naped-paralotniowy-PPG-studio4.jpg
9.
Impuls-Paramotor-Orange-naped-paralotniowy-PPG-studio5.jpg
10.
Impuls-Paramotor-Orange-naped-paralotniowy-PPG-studio6.jpg
HTML clipboard

           

Dane techniczne napędu

  Silnik       JPX M25y Black Devil
  Pojemność
   172 ccm
  Moc
   25 KM
  Maksymalne obroty
   7500 RPM
  Kosz    aluminiowy dzielony na 2 lub 4 części
  Zbiornik paliwa    13 litrów
  Rozrusznik    szarpanka (ręczny)
  Ciężar    23 kg
  Ciąg statyczny
   70 kg
  Przełożenie    1 : 2.6
  Śmigło    kompozytowe 124 Helix lub Rusłan
  Olej    pełny syntetyk
  Uprząż    PowerSeat firmy Dudek, dolne wypory



Dane techniczne silnika

  Rodzaj silnika       silnik dwusuwowy
  Pojemność
   172,5 ccm
  Średnica cylindra    65 mm
  Skok    52 mm
 Stopień sprężania    11:1
 Maksymalne obroty    7500 RPM
 Chłodznie    chłodzony powietrzem
 Tłok    z lekkiego stopu, dwa pierścienie
 Cylinder    stop aluminium z powłoką nikasilową
 Głowica    stop aluminium odlewany ciśnieniowo
 Karter    stop G-Al. Si 9 UNI 3051
 Wał korbowy    Stal 18 Ni Cr Mo
 Gaźnik    membranowy
 Elektroniczny zapłon    typ TCI
  Ustawienie wyprzedzenia    zapłonu 18° przy 7000 RPM
 Świeca    NGK B9ES
  Redukcja    pasek Poly-V 1:2.6
 Temperatura pracy silnika    max 200° C
  Mieszanka paliwowa    benzyna 98-oktanowa i olej 2%
 olej syntetyczny do silników dwusuwowych
 Zużycie paliwa    od 2.5 do 4.5 litra/godz. w zależności od ciężaru pilota
  Mocowanie    4 gumowe amortory
 Obroty    kierunek przeciwny do ruchu wskazówek zegara
 (patrząc od śmigła)

       

Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie producenta - Impuls Paramotor

 

 

Zmieniony ( 15.11.2015. )
 

Komentarze  

 
0 #1 stanisław kulig 2015-01-17 12:21
jakie są warunki by zostac członkiem waszego klubu
Cytować
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież

« poprzedni artykuł   następny artykuł »
 

Układy zapłonowe napędów SOLO 210

ImageUżytkując nasze napędy niewiele myślimy na temat ich budowy, parametrów pracy czy możliwości zwiększenia mocy (tuningu). Dopóki ów napęd spełnia swoją rolę dając odpowiednią moc i nie sprawia problemów technicznych, cóż może nas obchodzić jego budowa?

Czytaj całość
 

Kask PPG ze słuchawkami i mikrofonem

ImageW niniejszym opracowaniu przedstawiamy opis wykonania kasku do łączności. Kask taki można wykorzystać wszędzie tam, gdzie panuje hałas silnika - paralotnie z napędem, motolotnie i inne. Opis powstał na podstawie naszych żmudnych doświadczeń oraz prób w powietrzu i na ziemi.

Czytaj całość
 

Opowiadania/Relacje

Wyprawa do Wietnamu
ImagePrzeczytałem na grupie, że chłopaki z trójmiasta organizuję wyjazd na latanie do Wietnamu. Ponieważ pogoda w Polsce mnie dołowała więc nie zastanawiając się długo - decyzja i 28-01-2008 wylatujemy z Berlina.  
Czytaj całość